Cupcake butik: Cake pop recept

2013. január 24., csütörtök

Cake pop recept

Sütinyalókák pohárban

Fehércsokis Cake Pop - sütinyalóka



Íme elkészültek a sütinyalókák :) ISTENI FINOMAK lettek! Mind a lányok mind apa alig bírta abbahagyni :)
Recept, ahogy én készítettem 30db-ra:

Hozzávalók:
4 tojásból kakaós piskóta, melyet egy kb. 20x30-as kis tepsibe, próbaképpen
Krém:
  • 200g natúr krémsajt
  • 90g lágy vaj/margarin, 
  • 200g porcukor, 
  • 1 teáskanál vanília aroma. 
A díszítéshez:
  • 200g fehércsoki gőz felett felolvasztva (fehércsokiról mellékeltem képet, az ALDI-ban vettem, de más fehércsokival is működött!))
  • 3 evőkanál olaj 

A krémsajtot a lágy vajjal kikevertem, majd hozzáadtam a porcukrot, és végül a vanília aromát
  1. A piskótát összetörtem, és ezzel a krémmel összegyúrtam, majd mint ahogy a képek is mutatják, fagyikanál segítségével gombócokat formáltam
  2. Betettem a fagyasztóba a 30 golyót kb. 1 órára, majd jött a díszítés
  3. Miután a fehércsokit felolvasztottam, hozzákevertem 3 evőkanál olajat.

Készítettem pár fotót a készítés során. Próbáljátok ki, ha meg akartok lepni valakit! Le fog esni az álla :)

Megjegyzés:
  • Időigényes mulatság, nekem körülbelül 4 órámba telt míg végeztem vele.. Igaz mivel a picur is "besegített" ez kissé lelassította a folyamatot, de számítsatok rá, hogy ennyi idő nagyjából kell.
  • Mikor beteszitek a fagyasztóba dermedni, ami lehet 10 perc, vagy akár 1 óra, azután ne vedd ki minden egyszerre, mert mire a végére értem, az utolsó 10 darab le akart esni a pálcikáról, így vissza kellett tennem hűlni
Csokis piskótalap

Krémsajt

Piskóta összemorzsolva

Piskóta még jobban összemorzsolva :)

Piskóta és krémsajt találkozása

Fagyikanállal golyókat készítek

Itt ezt a fehércsokit használtam

Fehércsoki felolvasztva

A meghűlt Cake Pop golyók

Cukordíszek


A kész sütinyalókák



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése