Cupcake butik: Miért jött létre a blog..

2013. január 22., kedd

Miért jött létre a blog..

"Kislánykorom óta szívesen sündörögtem anyukám mellett konyhában, főleg ha süti vagy torta készült! Mindig is olyan tortákat, süteményeket szerettem volna sütni, mint amilyet a cukrászdákban lehet látni.. Nem végeztem semmilyen cukrásztanfolyamot, mindent, amit tudok az internetről tanultam. A netről vásárolom a kellékeket, keresem az ötleteket, nézem a videókat.. igaz sokszor rengeteg időt elvesz, hogy megtaláljam amit keresek. Ezért hoztam létre ezt a blogot, hogy azok, akik örömet akarnak szerezni gyermeküknek vagy párjuknak, vagy barátaiknak egy csodás szülinapi tortával, vagy el akarják kápráztatni munkatársaikat ) egy fantasztikus tortakölteménnyel, díszített muffinnal - Cupcake-el, sütinyalókával, vagy egyszerűen nem akarnak ezreket költeni a cukrászdában, ami még annyira mindig nem is ízlik ugye.. nos legyen egy honlap az ő segítségükre."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése