Cupcake butik: Tanfolyamon készült cupcake

2013. január 30., szerda

Tanfolyamon készült cupcake

Fondanttal díszített cupcake


Ahogy ígértem, beszámolok a Cupcake tanfolyamról, amin ma voltam. Először csokis tésztát kevertünk ki, gyönyörű sötét barna színe lett, állítólag a Lidle-ben lehet fincsi sötét kakaót kapni. Ízre nekem túl édes volt, csakúgy mint a krém, és nagyon ki lehetett érezni a szódabikarbónát.. Azért összességében nagyon jól telt, kedves volt az oktató hölgy, aki szintén saját kútfőből tanulta ki a hobby cukrászatot. A nap végén aranyos kis töltött, fondanttal és marcipánnal díszített cupcake-k születtek. A recepteket holnap kapjuk meg, majd közzéteszem, azért itt-ott megjegyzésekkel tarkítva.. ;)
Bár hazafelé kissé megviselte némelyiket az út, de mégis beszéljenek helyettem a képek:









2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Emese vagyok Erdelybol es erdeklodni szeretnek ha esetleg elszabad arulnod hogy hol is volt ez a tanfolyam mert en is szivesen elmennek egy ilyen tanfolyamra.a mesike99@yahoo.com email cimre irhats.
    Elore is koszonom, Udv Emese
    U.I nagyon ugyes vagy , nagyon edik lettek a kis sutik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Emese!
      Persze, hogy elárulom, éppen most nézegettem a honlapjukat, milyen kurzusra tudnék újra elmenni :) Micsoda véletlen!
      Tehát a tanfolyam Budapesten van, az oldalukat itt találod! http://www.chefparade.hu/fooldal
      Szép napot!
      Cupcake butik
      ui: köszönöm, nagyon kedves tőled :)

      Törlés