Cupcake butik: Hogy marad a tortád lapos bejegyzés folytatása

2013. február 27., szerda

Hogy marad a tortád lapos bejegyzés folytatása

Újabb "titok" kerül nyilvánosságra :) 

Avagy mitől nem púposodik fel a tortád? 

Korábban már írtam, most képekkel is illusztrálom, hogy is van ez a "ronggyal körbetekerősdi" :) Higgyétek el beválik, én is alig hittem a szememnek!!
Annyit hozzátennék, hogy mikor már tűpróbával tesztelted a tortalapodat, hogy megült e, akkor vedd le a rongyot, törölközőt, konyharuhát - ki mit használ -, és süsd tovább 5 percig. Ezt azért ajánlom, mert az első próbálkozásomnál a torta széle egy picit ragadt, azaz nyers volt.. Miután megszabadítottam a köntösétől, és hagytam tovább sülni nélküle, már minden rendben volt! :)

Torta a sütőben, bebugyolálva

Kész torta még mindig a köntösében, de itt már látható az EREDMÉNY

A gyönyörű, lapos torta :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése