Cupcake butik: Hogyan borítsd be a tortád fondanttal/marcipánnal

2013. február 18., hétfő

Hogyan borítsd be a tortád fondanttal/marcipánnal

Sokan azt gondolják bonyolult.., sokan azt gondolják ezt én nem tudom megcsinálni. Nos, bevallom én sem gondoltam, hogy ez ilyen egyszerű. Mindössze annyit kell tenned, hogy beszerzed a szükséges kellékeket:
  • torta
  • fondant
A többi kiegészítő nem feltétlenül szükséges (pl a simító lapát), persze azért jó ha van, de nélküle is megoldható. A legtöbb segédletben azt írják, vond be a tortádat vajkrémmel. Nos sokan - én sem - nem szeretik a tömény vajkrémet. Éppen ezért használok, fondant tortáknál főleg, csokis ganache bevonatot a fondant alá. Tehát miután bekened a tortát, tedd be a hűtőbe, vagy ha van helyed a fagyasztóba, hogy rákössön a bevonat. Ez lehet 1óra, vagy egy egész éjszaka is, attól függ mennyi időd van. Én mindig előre készülök, és egy éjszakát pihizik a torta mielőtt ráborítom a fondantot.
A fondant alá porcukrot szitálok, jól átgyúrom, mint a tésztát, majd ezen nyújtom ki a kívánt méretre.
Feltekerem a sodrófára, majd ráborítom a tortára. A kezemmel elsimogatom, majd a felesleget levágom. Simítólapáttal még jobban körbesimogatom. Legközelebb felveszem majd videóra, de addig is a következő képsorozat segít elképzelni neked, milyen egyszerű az egész.

Hogyan kell fondanttal bevonni egy tortát: (Forrás: http://www.sugarcraft.com/catalog/misc/lessons/fondant-pg3.htm)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése