Cupcake butik: Mai adag Cupcake Valentinra

2013. február 5., kedd

Mai adag Cupcake Valentinra

Elkészültek a cupcake-ek


Korábban sokszor készítettem muffint. Mindenféle receptet kipróbáltam, különféle ízesítések, plussz ez, plussz az, lekvárral megkenni... stb. De soha nem voltam igazán elégedett. Mindig hiányzott valami. Ma rájöttem mi.. Igaz egy napom ráment.. de megérte, mert a végeredmény - szerintem - fantasztikus lett! :) Ma kétféle muffin alaptésztát készítettem el háromféle ízesítésű krémsajtos krémmel díszítve. (Próbálgatom szárnyaimat..) A legfincsibb szerintem a csokis lett, de a fehércsokis is szuper. A vaníliás krém sem rossz, de én szeretem felturbózni az egyszerűbb krémeket.. legközelebb biztos kapni fog egy kis lime-ot ;)
Köszönet anyukámnak, aki ezalatt "rendezte" a csajokat ;)
Íme a fotók a végtermékről :)



Csokis és színes rózsás cupcake-ek

Csokis és fehércsokis Valentin napi Cupcake-ek

Cupcakek a dobozban :)

Valentin napi Cupcake-ek kukucskálnak


Rózsák és édes Valentino(so)k



2 megjegyzés:

  1. Kedves Mary!
    Csodás muffinokat készítesz! Öröm rájuk nézni. :)
    Én is örömmel sütök muffint... ajándékba is, de a szállítása mindig gondot okoz.
    Hol lehet ilyen jó kis dobozokat beszerezni? Főleg a 8-as érdekelne.
    Válaszodat előre is köszönöm!
    További szép napot!
    Üdv,
    Bea

    VálaszTörlés